• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 2193
selectedimage
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات(Help Desk)

سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات (Help Desk) از روز شنبه مورخ 1400/02/25 به صورت آزمایشی توسط مرکز فناوری اطلاعات راه اندازی می گردد. هدف از ایجاد این سامانه ثبت و پیگیری مشکلات و درخواست کاربران،کاهش برقراری تماس و صرفه جویی در وقت می باشد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0