• ساعت : ۱۲:۱۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ 
اطلاعیه شماره (1):
تاریخ ثبت‌نام الكترونیكی و ارسال مدارك متقاضیان آزمون نیمه متمركز دكتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ دانشگاه صنعت نفت اعلام شد
ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک متقاضیان شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز (مصاحبه)، از روز شنبه مورخ 1403/03/19 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 انجام می‌شود.

 ضمن عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D)  سال ۱۴۰۳، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که از سوی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور جهت ارزیابی آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) به دانشگاه صنعت نفت معرفی شده‌اند، می‌رساند:

ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال مدارک متقاضیان شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز (مصاحبه) از روز شنبه 1403/03/19 لغایت روز پنج‌شنبه 1403/03/24 انجام می‌شود. داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری لازم است جهت تعیین زمان مصاحبه، مدارک زیر را از طریق ایمیل شخصی به آدرس pgo@put.ac.ir ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز:

1- فرم مشخصات فردی و سوابق آموزشی-پژوهشی (کلیک نمائید)

2- تصویر کارت ملی

3- تصویر صفحه اول شناسنامه

4- ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی‌ارشد

(موارد 3،2 و 4 در قالب یک فایل و به صورت PDF ارسال گردد)

جزئيات زمانبندي و نحوه شركت در جلسه مصاحبه (حضوري)، در اطلاعیه شماره (2) از طريق وب‌سايت دانشگاه صنعت نفت www.put.ac.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

نکات مهم:

- انجام مصاحبه برای داوطلبان صرفاٌ یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نمی‌باشد.

- ثبت‌نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، برای شرکت در مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری با

تکمیل فرم و ارسال مدارک ثبت‌نام نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه در کد رشته محلی که ثبت‌نام ننموده‌اند محروم خواهند شد.

- ضروری است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت www.put.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع خبر
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه
امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۴

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0