• ساعت : ۱۱:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه صنعت نفت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مغتنم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی
جامعه دانشگاهی کشور با تاسی از رئیس جمهور فقید قهرمان مسیر پیشرفت ایران قوی را محکم و استوار طی خواهد کرد و همچون آن شهید بزرگوار خدمت، با اخلاص تمام، انجام وظیفه می نمائیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿احزاب،23﴾

شنیدن خبر ناباورانه شهادت حضرت آیت الله رییسی رئیس جمهور محبوب، وزیر انقلابی امور خارجه جناب آقای دکتر امیر عبدالهیان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده مرمی و محبوب ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار این استان و همراهانشان، قلب ملت ایران را به درد آورد و به سوگ نشاند. سید محرومان، سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا (ع) مصداق بارز آیه‌ی شریفه‌ی "و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله" بود، عهدی با خدا بسته بود برای خدمت به مردم و جان شریف خویش را در راه تقدیم نمود. این جهادگر متواضع، استوار، مصمم، خستگی‌ناپذیر و ساده‌زیست، از ابتدای جوانی، خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی و هموطنان خود را سرلوحه زندگی خود قرار داد و از روزی که به عنوان منتخب مردم ایران در راس دولت قرار گرفتند، شب و روز، تعطیل و غیرتعطیل مشغول خدمت بودند، دولت خود را دولت کار و فعالیت نام نهادند و در اقصی نقاط کشور حضور میدانی داشتند. نهایتا هم در راه خدمت به مردم و در یکی از این حضورهای میدانی در سانحه‌ی دلخراش سقوط بالگرد، به آرزوی خود یعنی رسیدن به مقام رضوان الهی و شهادت نائل آمد.

دانشگاه صنعت نفت این حادثه‌ی تلخ را محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، آحاد ملت و به ویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان کشور تسلیت می‌گوید و برای این شهدای آسمانی از درگاه پرودگار متعال طلب رحمت و مغفرت دارد.

جامعه دانشگاهی کشور با تاسی از رئیس جمهور فقید قهرمان مسیر پیشرفت ایران قوی را محکم و استوار طی خواهد کرد و همچون آن شهید بزرگوار خدمت، با اخلاص تمام، انجام وظیفه می نمائیم و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی عرض می دارد:

بشکست اگر دل من، به فدای چشم مستت!

سر خُمّ می سلامت، شکند اگر سبویی

محمد چهاردولی

رئیس دانشگاه صنعت نفت

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0