• ساعت : ۰۸:۳۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ 
مركز نوآوری و كارآفرینی دانشگاه صنعت نفت در محمودآباد (PUTIEC-Mahmoudabad) افتتاح گردید
پیوتیک محمودآباد با هدف شتابدهی ایده‌ها به سمت کارآفرینی و در نهایت تبدیل‌شدن به شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شده و عمده مخاطبان این مرکز، متخصصان، صاحبان ایده و کارآفرینان هستند.

پیوتیک محمودآباد (مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت در دانشکده نفت محمودآباد) صبح روز یکشنبه مورخ 1401/05/23 با حضور آقایان دکتر سلحشور؛ رئیس دانشگاه صنعت نفت، حجت‌الاسلام و المسلمین جولای‌مفرد؛ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر بغدادی؛ مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر صفارزاده؛ رئیس دانشکده نفت محمودآباد، برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، فرماندار و امام جمعه شهرستان محمودآباد و جمعی از مسئولین اداری استان افتتاح گردید.

این مرکز به‌منظور حمایت‌های لازم برای ایده‌های فناور جهت حل مشکلات و موانع صنعت نفت راه‌اندازی شده است. در ابتدای برنامه، دکتر صفارزاده رئیس دانشکده نفت محمودآباد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای عقب ماندگی فناوری در صنعت نفت، با بیان ضرورت تلاش و فعالیت بیشتر در راستای حمایت از نوآوری و کارآفرینی، اقدامات صورت پذیرفته در خصوص راه‌اندازی این مرکز را تشریح نموده و آمادگی لازم را جهت پذیرش ایده‌ها و طرح‌های فناورمحور با کمک دانشگاه صنعت نفت و سیستم بانکی منطقه ابراز نمود. در ادامه، دکتر سلحشور رئیس دانشگاه صنعت نفت با بیان ماموریت‌گرا بودن دانشگاه و توجه ویژه به کارآفرینی و ورود به نسل سوم دانشگاه‌ها و اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار داشتند، باید تمامی دانشکده‌ها، مرکز نوآوری داشته و اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجو درگیر نوآوری و کار آفرینی باشند. در انتها، دکتر بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، حمایت‌های صندوق را از زیست‌بوم استارت‌آپی کشور بر شمرد و آمادگی این صندوق را برای همکاری با مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت ابراز نمود. در خاتمه فضای فیزیکی این مرکز جهت استقرار هسته‌های فناور با حضور شرکت‌کنندگان افتتاح گردید.

مرکز نوآوری و فناوری دانشکده نفت محمودآباد با هدف شتابدهی ایده‌ها به سمت کارآفرینی و در نهایت تبدیل‌شدن به شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شده و عمده مخاطبان این مرکز، متخصصان، صاحبان ایده و کارآفرینان هستند.

news_010524(7).jpg

news_010524(6).jpg

news_010524 (4).jpg

news_010524 (1).jpg

news_010524(8).jpg

news_010524(5).jpg

منبع خبر
روابط عمومی دانشکده نفت محمودآباد
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0