• ساعت : ۰۹:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ 
جشنواره بین‌المللی خوارزمی و جشنواره جوان خوارزمی
جشنواره بین‌المللی خوارزمی و جشنواره جوان خوارزمی دو رقابت علمی فناوری هستند که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌گردند.

جشنواره بین‌المللی خوارزمی و جشنواره جوان خوارزمی دو رقابت علمی فناوری در عرصه پژوهش‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، توسعه‌ای، نوآوری و فناوری هستند که برنامه‌ریزی و اجرای آن همه ساله در فرآیند‌های جداگانه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران انجام می‌شود.

با اهتمام وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای اولین بار جشنواره نوآوری و فناوری در سازمان پژوهش‌ها افزوده شده است.

پس از ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان و انجام مراحل ارزیابی و داوری طرح‌ها، برگزیدگان هر جشنواره انتخاب و در مراسمی با حضور ریاست محترم جمهور معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است جشنواره جوان خوارزمی برای رقابت دانش پژوهان و نوآوران و فناوران با شرایط سنی کمتر از سی و پنج سال، جشنواره بین‌المللی خوارزمی برای رقابت پژوهشگران و فناوران داخلی، خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور و جشنواره نوآوری و فناوری برای طرح‌های نو که دارای نوآوری‌های علمی و فنی بوده و نیز طرح‌هایی که به مرحله‌ی فناوری رسیده‌اند و قابلیت نیمه‌صنعتی یا صنعتی را دارند، در هفده گروه تخصصی در تمامی گرایش‌ها انجام می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مراجعه نمایند.

news_010231 (1).jpg

news_010231 (2).jpg

news_010231 (3).jpg

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0