• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ 
تفاهم‌نامه همكاری شركت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) با دانشگاه صنعت نفت تمدید شد
نشست تمدید تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک شرکت OICO با دانشگاه صنعت نفت در روز دوشنبه 21 تیرماه 1400 با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت و مدیر عامل شرکت اُیکو برگزار گردید.

نشست تمدید تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) با دانشگاه صنعت نفت در روز دوشنبه 21 تیرماه 1400 با حضور آقای دکتر بهبهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت و آقای مهندس منوچهر طاهری مدیر عامل شرکت اُیکو برگزار گردید.

در اين نشست آقای دکتر رضا مسيبي بهبهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت با اشاره به قدمت دانشگاه صنعت نفت و تأثیر آن در صنعت نفت کشور به توانمندی‌های دانشگاه پرداختند. وی در ادامه به یکی از مزیت‌های دانشگاه صنعت نفت که نزدیکی به مناطق نفتخیز کشور و تأسیسات نفتی، گازی، پتروشیمی و پالایشی است اشاره نمودند. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت با اشاره به ظرفیت‌های دو طرف جهت گسترش همکاری‌های مشترک از برنامه دانشگاه برای فعاليت در منطقه عسلویه خبر داد و اعلام کرد دانشگاه و اُیکو می‌توانند از ظرفیت‌های منطقه در جهت گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استفاده کنند. ایشان ضمن استقبال از ایجاد دفتر مشترک در استان خوزستان با تقویت برنامه‌های دو طرف خبر دادند. دکتر بهبهانی همچنین خواستار همکاری مشترک در زمینه معرفی داور و ارائه مقالات کارکنان اُیکو در مجله علمی و ترویجی انجمن مهندسی گاز شدند.

در ادامه، آقای مهندس منوچهر طاهری مدیر عامل شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت در سخنانی با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه به‌عنوان فضایی برای تبادل همکاری و دانش جدید، از آمادگی شرکت اُیکو برای همکاری با دانشگاه صنعت نفت خبر دادند. مدیر عامل شرکت اُیکو ضمن استقبال از همکاری مشترک در منطقه عسلویه، اعلام نمودند، اين شرکت می‌تواند از ظرفیت‌های ممکن خود در منطقه در جهت همکاری با دانشگاه صنعت نفت استفاده نماید. ایشان تأکید داشتند شرکت اُیکو دارای ظرفیت‌های فراوان دانشی می‌باشد که می‌تواند در همکاری با بخش‌های علمی دانشگاه حضوری فعال داشته باشد.

شايان ذكر است تفاهم‌نامه مذكور در 6 ماده و در تاريخ 98/02/14 به امضاي طرفين رسيده بود كه با توجه به اتمام مدت اعتبار دو ساله آن، به مدت 3 سال ديگر تمديد گرديد.

منبع خبر
معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0