• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ 
امضاء تفاهم‌نامه همكاری‌های مشترك میان دانشگاه صنعت نفت و شركت پالایش نفت آبادان
تفاهم‌نامه همكاري‌هاي آموزشي، پژوهشي، آزمايشگاهي و امور پايان‌نامه‌هاي تحصيلات تكميلي ميان دانشگاه صنعت نفت و شركت پالايش نفت آبادان به امضاء رسيد.

تفاهم‌نامه همكاري‌هاي آموزشي، پژوهشي، آزمايشگاهي و امور پايان‌نامه‌هاي تحصيلات تكميلي ميان دانشگاه صنعت نفت و شركت پالايش نفت آبادان در روز يك‌شنبه مورخ 1400/03/23 به امضاء رسيد.

در اين مراسم، آقاي مهندس امين مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان  با تاكيد بر ارتباط هر چه بيشتر صنعت و دانشگاه، دانشگاه صنعت نفت را به‌عنوان مرجع علمي با پيشينه‌اي پُر بار توصيف و حمايت از دانشجويان دانشگاه صنعت نفت را از اولويت‌هاي شركت پالايش نفت آبادان دانسته و امضاي اين تفاهم‌نامه را گامي در جهت توسعه فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي پالايشگاه و دانشگاه دانستند.

آقاي دكتر بهبهاني معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت نيز با ابراز خرسندي از امضاي تفاهم‌نامه همكاري‌هاي پژوهشي با شركت پالايش نفت آبادان، دانشگاه صنعت نفت را عضو جدايي ناپذير خانواده بزرگ وزارت نفت دانستند و فعاليت‌هاي مشترك دانشگاه با همكاري شركت‌هاي وابسته به وزارت نفت و حل چالش‌هاي صنعت نفت را گواه اين ادعا بيان نمودند.

اين تفاهم‌نامه در يازده ماده و سه پيوست تنظيم و ميان معاون پژوهش و فناوري دانشگاه صنعت نفت و مديرعامل شركت پالايش نفت آبادان به امضاء رسيد.

منبع خبر
معاونت پژوهش و فناوري دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0