• ساعت : ۱۴:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 256
selectedimage
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعت نفت به مناسبت حماسه 9 دی

سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی باد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله نهم دی‌ماه سال 1388 روز بی‌نظیری است که مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی بخصوص نوجوانان و جوانان به‌موجب بصیرت دینی و انقلابی عمیق خود به خیابان‌ها آمدند و علاوه بر اینکه سیلى محکمی به‌ صورت فتنهگران زدند، یک‌بار دیگر پیوند خود با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت حضرت آيت الله العظمي خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را با صدای بلند فریاد زدند. در این روز جهانیان شاهد همبستگی مردم و پیوند عمیق بین امت و رهبری برای غلبه بر فتنه دشمنان داخلی و خارجی بودند و یک‌بار دیگر دشمنان در جدا کردن مردم از نظام اسلامی ناکام ماندند. به سبب اهمیت این اقدام خودجوش، انقلابی و به‌موقع بود که مقام معظم رهبری به مردم فرمودند:

خدا از شما راضی باشد، خوب عمل کردید. در طول این سال‌ها هر جا کشور نیاز داشت، شماها وارد شدید؛ بی‌منّت، بی‌توقّع، با بصیرت وارد میدان شدید. ملّت عزیز ما خیلی خوب عمل کرد. خداوند ان‌شاء‌الله توفیقاتش را، رحمتش را، فضلش را بر این ملّت نازل کند. سینه‌ سپر کردید، این کشور را شما نجات دادید (۱۳۹۶/۱۰/۱۹).

اکنون در دوازدهمین سالگرد حماسه ملت عاشورایی و با بصیرت ایران اسلامی که همچون برگ زرینی در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی و یارانش، با تأکید بر حفظ وحدت و روحیه استکبارستیزی و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از کلیه هم‌وطنان به‌ویژه دانشگاهیان می‌خواهیم تا با افزایش سطح بینش دینی و بصیرت سیاسی خود و تبعیت از ولایت‌فقیه تمام تلاش خود را در جهاد برای پیشرفت و عدالت در کلیه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای اعتلای روزافزون ایران اسلامی بکار گیرند.

بسیج اساتید دانشگاه صنعت نفت

۹ دی‌ماه ۱۴۰۰

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0