• الساعة : 00:00
  • التأریخ : 30/09/2020
جلسه تكریم و تقدیر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت
جلسه تكریم و تقدیر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت

جلسه تكريم و تقدير مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعت نفت با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محسن شفيعي، مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌‌هاي استان خوزستان، آقاي دكتر سلحشور رئيس دانشگاه صنعت نفت و ديگر مسئولين در روز چهارشنبه مورخ 99/07/09 در سالن جلسات دانشكده نفت شهيد تندگويان آبادان برگزار گرديد.

اين مراسم با تلاوت آيات كلام‌الله مجيد و سپس پخش سرود ملي جمهوري اسلامي آغاز گرديد. در ابتداي مراسم آقاي دكتر سلحشور ضمن خوش‌آمد گويي به مدعوين، از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمين علوي‌كيا در مدت تصدي اين سمت در طول 8 سال گذشته تقدير نموده و به مسئول جديد دفتر نهاد رهبري دانشگاه خوش‌آمد گفتند.

در ادامه، حجت‌الاسلام و المسلمين علوي‌كيا از همه كساني كه در طول اين مدت در دانشگاه با ايشان همكاري نمودند تشكر نمود.

سپس حجت‌الاسلام و المسلمين شفيعي با اشاره به نقش اساسي صنعت نفت در دوران انقلاب و جنگ تحميلي، نسبت به تقويت دانشگاه صنعت نفت تاكيد نمودند. پس از آن، ايشان حكم حجت‌الاسلام و المسلمين جولاي‌مفرد كه به امضاي حجت‌الاسلام و المسلمين رستمي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها رسيده را قرائت و تقديم وي نمودند.

اين مراسم با سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين علي جولاي‌مفرد مسئول جديد دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعت نفت ادامه داشته و ايشان از اينكه اين جلسه در شهرستان آبادان برگزار گرديده ابراز خرسندي نمودند.

در انتهاي اين مراسم از تلاش‌هاي سازنده حجت‌الاسلام و المسلمين علوي‌كيا در دفتر نهاد با لوح تقدير و اهداء هدايا تشكر و قدرداني گرديد.

مصدر الخبر
روابط عمومي دانشگاه
الدرجة :  0 |  المجموع :  0

اللصوق

    6.1.8.0
    V6.1.8.0