• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ 
چهارمین پیش‌نشست كنفرانس بین‌المللی یكجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل برگزار شد
اين پیش‌نشست با عنوان«مدیریت تکانه‌های ناشی از تحریم و رفتار دول مختلف در حوزه انرژی ایران» با همت دانشكده نفت تهران و موسسه ابرار معاصر تهران برگزار گرديد.

اين پیش‌نشست با عنوان«مدیریت تکانه‌های ناشی از تحریم و رفتار دول مختلف در حوزه انرژی ایران» با همت دانشكده نفت تهران و موسسه ابرار معاصر تهران در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه سال جاري در محل دانشکده برگزار گرديد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی، امیرحسین زمانی‌نیا معاون امور بین‌الملل وزیر نفت، حمید بورد مدیرعامل شرکت فلات قاره ایران، جلیل سالاری قائم مقام اسبق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، عبدالحسین بیات مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس از جمله مهمانان این نشست بوده و اساتید حقوق، انرژی و اقتصاد دانشگاه‌های امام صادق(ع)، دانشگاه تهران و دانشکده نفت در این نشست به ايراد سخنرانی پرداختند.

قبل از اين پيش‌نشست سه جلسه دیگر در خصوص محورهای اصلی کنفرانس در دانشگاه‌های فردوسی، شیراز و رازی کرمانشاه برگزار گرديده بود.

شايان ذكر است کنفرانس یکجانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل در تیرماه 1398 و با حضور پژوهشگران بین‌المللی در تهران برگزار مي‌گردد.

منبع خبر
روابط عمومي دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0