• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ 
جلسه مشترك دانشگاه صنعت نفت با سازمان مدیریت صنعتی
در اين جلسه طرفین بر توسعه همکاری‌ها به‌ویژه در حوزه آموزش‌های تخصصی و کاربردی با رویکرد مهارت‌محوری تأکید کردند.

در جلسه‌ای که در روز شنبه مورخ 8 دی 1397 با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و معاون آموزش‌های حرفه‌ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، طرفین بر توسعه همکاری‌ها به‌ویژه در حوزه آموزش‌های تخصصی و کاربردی با رویکرد مهارت‌محوری تأکید کردند.

در این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: این سازمان از بدو تأسیس، موضوع مشاوره صنعتی و توسعه ظرفیت‌سازی حرفه‌ای بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین پرورش مدیران بنگاه‌ها و صنایع درحال احداث را، همواره در دستور کار داشته است.

ابوالفضل کیانی‌بختیاری افزود: آمادگی داریم یک همکاری نامحدود را با اتحاد استراتژیک دو برند برقرار کنیم و با توجه به مجوز اعطای صلاحیت حرفه‌ای از طرف سازمان برنامه و بودجه، به این سازمان، در این زمینه نیز می‌توانیم مشارکت داشته باشیم.

کیانی با تأکید بر رویکرد مهارت‌محوری در دوره‌های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی، درباره ”مرکز کاریابی و توسعه اشتغال دانش‌آموختگان کشور“ اظهار داشت: دانش‌آموختگان در این مرکز مهارت‌های لازم برای کسب و کار حرفه‌ای را می‌آموزند و در پایان دوره با معرفی و هماهنگی سازمان، به بنگاه‌ها و صنایع مختلف معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مدیریت اجرائی فناوری و نوآوری و دیگر دوره‌های تخصصی از جمله دوره‌های مدیریت کسب و کار صنایع کوچک و متوسط در سازمان، بيان كرد: آمادگی داریم دوره‌های مدیریت اجرائی و مدیریت کسب و کار تخصصی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را با توجه به اهداف صنعت نفت، به طور مشترک طراحی و برگزار نماییم . علاوه بر این در خصوص پروژه‌های مرتبط با مقوله انقلاب صنعتی چهارم و هوشمندسازی پروژه‌های صنعت نفت می‌توانیم همکاری همه‌جانبه داشته باشیم.

کیانی بختیاری بر آمادگی سازمان مدیریت صنعتی در خصوص برگزاری دوره‌های مشترک مدیریت انرژی و همکاری گسترده در جایزه ملی مدیریت انرژی با صنعت نفت تأکید نمود.

در ادامه، دكتر سيد مهدي ميرركني، معاون آموزش‌های حرفه‌ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت با اشاره به سابقه طولانی دانشگاه صنعت نفت در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز این صنعت و جایگاه جهانی این دانشگاه در تراز دانشگاه‌های نفتی جهان به سابقه و برند سازمان مدیریت صنعتی در برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی اشاره نمود و اظهار داشت دانشگاه صنعت نفت با امکاناتی که در چهار دانشکده خود دارد، میتواند در برگزاری دورههای آموزشی آزاد و حرفهای با سازمان مدیریت صنعتی همکاری نماید كه در این بخش، کارکنان صنعت نفت، جامعه هدف اصلی به شمار میروند.

میررکنی خاطر نشان کرد: امیدواریم درخصوص برگزاری دوره‌های مدیریت دارائیهای فیزیکی و دورههای بلندمدت حرفهای MBA و DBA در گرایشهای نفت و گاز و قراردادهای نفتی، از تجربیات سازمان مدیریت صنعتی استفاده نمائیم.

ايشان در پایان ابراز امیدواری کرد كه دانشگاه صنعت نفت بتواند در همکاری با سازمان مدیریت صنعتی، در مسیر ارائه آموزشهای حرفهای و کاربردی گام های مؤثرتری بردارد.

منبع خبر
معاونت آموزش‌هاي حرفه‌اي و آزاد
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0