• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ 
در دانشكده نفت آبادان و اهواز؛
سمینار نحوه اخذ حمایت‌های مالی از دانشگاه‌ها و مراكز معتبر بین‌المللی و مشاركت در برنامه‌های تحقیقاتی و علمی سایر دانشگاه‌ها برگزار شد
اين سمينار، فرصتي را براي دانشجويان بوجود آورد كه نسبت به فرصت‌هاي تحصيلي و شغلي در آينده، راه‌هاي اخذ حمايت‌هاي مالي، چالش‌هاي پيش‌رو و چگونگي نگارش پايان‌نامه آگاه شوند.

به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان مقاطع كارشناسي‌ارشد و دكتري، سمينار"نحوه اخذ حمايت‌هاي مالي از دانشگاه‌ها و مراكز معتبر بين‌المللي و مشاركت در برنامه‌هاي تحقيقاتي و علمي ساير دانشگاه‌ها‌" در روزهاي يك‌شنبه مورخ 97/07/22 و 97/07/29 در سالن اجتماعات دانشكده‌هاي نفت اهواز و آبادان برگزار گرديد.

در اين سمينار يك روزه كه با هدف آشنايي دانشجويان مقطع تحصيلات تكميلي با نحوه اخذ تامين منابع مالي از دانشگاه‌ها و مراكز علمي معتبر بين‌المللي تدارك ديده شده بود، آقاي دكتر يوسف تمثيليان، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد چمران اهواز، اطلاعاتي در خصوص نحوه استفاده از فرصت‌هاي مطالعاتي، نحوه بهره‌مندي از حمايت‌هاي مالي در انجام موضوعات تحقيقاتي و نيز ادامه تحصيل در دانشگاه‌هاي معتبر علمي ارائه دادند.

اين سمينار كه به همت واحد تحصيلات تكميلي دانشگاه بر پا گرديد، فرصتي را براي دانشجويان بوجود آورد كه نسبت به فرصت‌هاي تحصيلي و شغلي در آينده، راه‌هاي اخذ حمايت‌هاي مالي، چالش‌هاي پيش‌رو، چگونگي تدوين رزومه آموزشي و پژوهشي و ... آگاه شوند.

منبع خبر
تحصيلات تكميلي دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0