• ساعت : ۱۲:۲۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 
بیانیه دانشگاه صنعت نفت در حمایت از پاسخ تلافی‌جویانه و مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
دانشگاهیان صنعت نفت، ضمن افتخار و تمجید از شجاعت و هوشمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی، بدینوسیله حمایت قاطع و همه جانبه و همیشگی خود را از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

دانشگاهیان دانشگاه صنعت نفت در حمایت از پاسخ تلافی‌جویانه و مقتدرانه دلاور مردان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کردند: 

اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد. با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌شود حرف زد. رهبر فرزانه انقلاب  ۱۳۷۰/۰۷/۲۷


پاسخ تلافی‌جویانه و سیلی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با شلیک‌ده‌ها فروند موشک بالستیک و کروز و پهپاد به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی به دلیل حمله تروریستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق موجب خوشحالی وصف ناشدنی ملت بزرگ ایران و مردم آزادی‌خواه جهان شد و دشمنان این مرز و بوم مفهوم تمام شدن دوران بزن و دررو را درک کردند و کلام آسمانی و غرورآفرین شهید حاج قاسم سلیمانی که جنگ را شما شروع می‌کنید اما ما به پایان می‌رسانیم عملی و طنین‌انداز شد.
این اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی ایران طی عملیات «وعده صادق» و اذعان صریح دشمنان به کسب قدرت بومی دفاعی حاصل عمل به فرامین رهبری حکیم و دوراندیش است که دانشمندان ایرانی همچون طهرانی مقدم‌ها و فخری‌زاده‌ها با امید به وعده‌های الهی و روحیه خودباوری و قطع امید از نظام سلطه در جهت دستیابی و استفاده از دانش و فناوری‌های بومی، مجاهدت و تلاش کردند و اکنون با اقتدار و صلابت برای حفظ امنیت ملی و دفاع از منافع ملی لحظه‌ای درنگ نخواهد شد. 
امروز که دشمنان با رویکرد جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به مواجهه با ملت ایران صف‌آرایی کرده‌اند باید همین روحیه  و انگیزه‌ای که دانشمندان جوان و نیروهای مسلح کسب اقتدار و افتخار نمودند را در تمامی عرصه‌ها الگو قرار داد و با درک مفهوم حرم بودن جمهوری اسلامی، برای تحقق آرمان‌های امام و شهدا گام‌های بلندی را برداریم.
دانشگاهیان صنعت نفت، ضمن افتخار و تمجید از شجاعت و هوشمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم کودک کش صهیونیستی که شر مطلق است و تبریک این پیروزی بزرگ به تمام آزادیخواهان جهان بدینوسیله حمایت قاطع و همه جانبه و همیشگی خود را از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و از همه دولت‌ها و ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهد که ضمن هوشیاری در برابر این رژیم سفاک، مصلحت‌سنجی را کنار گذاشته و از هیچ کمک و اقدامی برای تسریع در سقوط این رژیم جعلی و نامشروع دریغ نکنند. به امید پیروزی نهایی ملت فلسطین و اقامه نماز در قدس شریف ان‌شاءالله».

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0