• ساعت : ۰۶:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 
به میزبانی دانشگاه صنعت نفت؛
دومین نشست اركان داخلی زیست بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار گردید
دومین نشست ارکان داخلی زیست بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت در دانشکده نفت آبادان برگزار شد.

دومین نشست ارکان داخلی زیست بوم پژوهش، فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور دکتر زیدی‌فرد معاون محترم وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، دکتر کلانتری رئیس محترم پژوهشگاه صنعت نفت، دکتر جوکار رئیس محترم موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، سرکارخانم فرشیدی مدیرکل محترم امور پژوهش وزارت نفت، مدیران پژوهش و فناوری چهار شرکت اصلی و سایر مدیران پژوهش و فناوری وزارت نفت در دانشکده نفت آبادان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر چهاردولی رئیس محترم دانشگاه صنعت نفت ضمن عرض ادب و خیرمقدم به حضار، از آقای دکتر زیدی‌فرد بابت برگزاری این نشست در دانشگاه صنعت نفت تشکر نموده و عنوان داشتند این نشان از اهتمام ویژه وزارت نفت به دانشگاه است. ایشان ابراز امیدواری کردند که این نشست‌ها باعث هم افزایی اطلاعات گردد.

در ادامه آقای دکتر خسروی‌نیکو معاون محترم پژوهش و فناوری گزارشی در خصوص تاریخچه، رشته، تعداد دانشجو و فارغ‌التحصیل، مراکز تحقیقاتی، تجهیزات آزمایشگاه‌های دانشگاه ارائه نمودند.

در ادامه آقای دکتر زیدی‌فرد با اشاره به این نکته که این دانشگاه کمک‌های بسیاری به صنعت داشته عنوان داشتند که در جلسه قبل زیست بوم در مورد دانشگاه صنعت نفت که یکی از مهمترین ارکان زیست بوم می‌باشد صحبت کردم و  همه اعضا تمامی فعالیت ها علمی و معنوی را برای کمک به این دانشگاه در نظر داشته باشند.

ایشان گفتند: یکی از ویژگی‌های واحدهای پژوهشی و دانشگاهی آینده‌نگر بودن است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنند. دکتر زیدی‌فرد خاطر نشان کردند که در تمامی جلساتی که در خارج از کشور با حضور مسئولین وزارت نفت برگزار می‌گردد پژوهشگاه و دانشگاه صنعت نفت به طور ویژه معرفی می‌گردند.

سپس آقای دکتر کلانتری گفتند: دانشگاه صنعت نفت جز بهترین دانشگاه‌های کشور از لحاظ سیستم آموزشی می‌باشد چرا که زیرساخت‌های خوبی در این زمینه دارد. ایشان حضور در خوزستان و منطقه آزاد اروند را دو ویژگی مهم این دانشگاه برشمرد و پیشنهاد دادند که فارغ التحصیلان ممتاز در مقطع کارشناسی در سراسر دانشگاه‌های کشور توسط این دانشگاه جذب و سپس در مقطع ارشد آموزش‌های ویژه‌ای به آن‌ها داده شود.

در ادامه این نشست دیگر معاونین و مدیران در خصوص پروژه ها و قراردادها، برگزرای نشست های مشترک و ... به بحث و گفتگو پرداختند.

شایان ذکر است اعضای زیست بوم قبل از نشست با حضور در دانشکده نفت اهواز از امکانات و پتانسیل‌های این دانشکده بازدید نمودند.

img_6955.jpg

news_021221 (5).jpg

news_021221 (7).jpg

news_021221 (8).jpg

news_021221 (10).jpg

news_021221 (9).jpg

img_6953.jpg

news_021221 (1).jpg

news_021221 (2).jpg

news_021221 (3).jpg

news_021221 (4).jpg

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0