• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ 
پیام تبریك ریاست دانشگاه صنعت نفت به مناسبت روز دانشجو
روز دانشجو، روز تاكيد بر نقش بي‌مانند مجاهدت در راه كسب علم و دانش در كنار تقويت ايمان ديني و بينش سياسي و راه پيشرفت مادي و معنوي كشور است.

به نام خدا

فرا رسيدن روز دانشجو را به جامعه‌ي علمي و دانشگاهي كشور، بويژه دانشجويان فهيم دانشگاه صنعت نفت تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم.

قشر دانشجو و دانشگاهي، نيروي فعال و پوياي هر جامعه محسوب مي‌شود، به طوري كه امام راحل (ره)، دانشگاه را مبدا تحولات مي‌دانستند و رهبر معظم انقلاب نيز به دفعات بر لزوم آگاهي سياسي دانشجويان و مشاركت آنان در مديريت جامعه تاكيد ورزيده‌اند.

در این برهه از زمان که تمامی استکبار بر علیه تمامیت ایران اسلامی قد علم کرده است و هر گونه پیشرفت و آبادی ایران را مغایر با خواست و نیت خود می‌دانند، ضروري است با توسعه علم و دانش خود در تمامی علوم روز دنیا، کشور عزیزمان را از هر لحاظ به استقلال، شکوفایی و خودکفایی نزدیکتر و رفاه، آرامش و آسایش را برای مردم غیرتمند این سرزمین به ارمغان آورده و همچون گذشته نگذاريم بحران‌هاي اقتصادي و تهديدهاي نظامي، خللي در امور جامعه ايجاد نمايد و از اين موج جديد تحريم‌ها، بعنوان يك فرصت در راستاي شكوفايي استعدادها استفاده نمائيم.

اميدوارم دانشجويان عزيز با تكيه بر توانمندي‌ها و استعدادهاي خود و همچنين با استفاده از ظرفيت‌هاي علمي و پژوهشي دانشگاه همراه با اساتيد، مديران و كاركنان، در محيطي پر نشاط، به فعاليت‌هاي علمي پرداخته و حضور حقيقي و تاثيرگذار خود را در عرصه‌هاي علمي و فرهنگي جامعه به اثبات برسانند و با درک و شناختي دقیق از این جایگاه خطیر و با تکیه بر همت شایسته و والاي خود، زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور ايران اسلامی باشند و اساتيد ارجمند، پر تلاش و متعهد دانشگاه نيز همچون گذشته، بستر مناسبي را براي ارائه‌ي خدمات آموزشي و پژوهشي به دانشجويان گرامي فراهم آورند.

در پايان ضمن اداي احترام به پيشگاه شهداي دانشجو، از درگاه يگانه سبحان، براي تمامي دانشجويان، موفقيت، بهروزي و نيك فرجامي مسئلت مي‌نمايم و آرزومندم بتوانند بيش از پيش در راستاي جهاد علمي، جهاد عملي و جهاد اجتماعي گام‌هاي استواري بردارند.

 

                                                                                        كريم سلحشور

                                                                                        رئيس دانشگاه صنعت نفت

منبع خبر
روابط عمومي دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0